Сьогодні: вівторок, 27 червня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Троїцька РДАРайонна рада
Інше

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ: ПІДСУМКИ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯ НА МАЙБУТНЄ

 

18 липня виповнюється два роки з часу утворення Указом Президента України №769/2011 Національного агентства України з питань державної служби - центрального органу виконавчої влади зi спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби, здійснює функціональне управління державною службою, бере участь у формуванні державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування.

Нацдержслужба України є продовжувачем кращих традицій діяльності Головного управління державної служби України (1994 – 2011 р.р.). Разом з тим, визначені концептуально нові завдання в контексті розпочатих Президентом України та Урядом України реформ, спрямовані на підвищення ефективності діяльності державних органів та гарантування професійності та відповідальності державної служби.

Прийняття нової редакції Закону України від 17 листопада 2011 р. №4050-IV «Про державну службу» заклало міцні підвалини для реформування інституту державної служби, його наближення до європейських та міжнародних стандартів.

З метою впровадження нового законодавства про державну службу та з урахуванням завдань, визначених у Національному плані дій (на 2012 та 2013 р.р.) щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 р.р. «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», Нацдержслужбою України розроблено систему підзаконних нормативно-правових актів, яка включає в себе 7 постанов Кабінету Міністрів України, 13 наказів Нацдержслужби України, зареєстрованих у встановленому порядку у Мін’юсті України. Ці нормативно-правові акти врегульовують такі важливі питання проходження державної служби, як надання державним службовцям службового житла, компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв’язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту; відшкодування витрат, пов’язаних з відкликанням державного службовця з відпустки; удосконалення порядку проведення службового розслідування; модернізація системи профпідготовки; удосконалення роботи служб персоналу тощо.

З метою реалізації єдиних підходів до правового регулювання державної служби і служби в органах місцевого самоврядування Нацдержслужбою України у співпраці з Мін’юстом, Мінрегіоном, Мінекономрозвитку, Мінфіном, іншими заінтересованими органами державної влади доопрацьовано проект Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», який 7 травня 2013 р. внесено на розгляд Уряду.

З урахуванням нових завдань, визначених Указом Президента України від 1 лютого 2012 р. №45 «Про Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 р.», забезпечено кардинальне оновлення змісту діяльності кадрових служб шляхом переорієнтації з ведення кадрового обліку на стратегічне управління людськими ресурсами, впровадження компетентнісного підходу, передбаченого новою редакцією Закону України «Про державну службу».

На основі щоквартального аналізу кадрової роботи органів виконавчої влади, щорічного інформаційного видання «Державна служба в цифрах», моніторингу дієвості формування кадрового резерву, його кількісного та якісного складу, проведення функціонального обстеження органів державної влади здійснюється підготовка всебічної та об’єктивної інформації щодо стану державної служби, про що Нацдержслужба України у встановленому порядку постійно інформує Кабінет Міністрів України.

Нацдержслужбою України розроблено Державну цільову програму розвитку державної служби на період до 2016 р., яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 р. №350. Ця програма спрямована на формування висококваліфікованого кадрового складу державної служби шляхом впровадження нових механізмів, стандартів і процедур управління людськими ресурсами. На сьогодні Нацдержслужбою України розроблено і затверджено наказом від 27 травня 2013 р. №95 план заходів щодо реалізації Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року.

Було приділено належну увагу такому важливому напряму роботи як впровадження нового законодавства з питань запобігання і протидії корупції, його дотримання в органах державної влади. На виконання пункту 2 Плану організації виконання Указу Президента України від 5 жовтня 2011 р. № 964 вжито невідкладних організаційних заходів щодо підготовки центральних і місцевих органів виконавчої влади до запровадження спеціальної перевірки, забезпечення належних умов для її своєчасного та об’єктивного проведення.

Аналіз спеціальних перевірок, проведених Нацдержслужбою України за дорученнями Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України, свідчить про зменшення кількості кандидатів на зайняття посад державних службовців, які надають недостовірну інформацію. Спеціальна перевірка стала одним із ефективних механізмів протидії корупції, що дає можливість приходу на державну службу чесних, професійних та досвідчених працівників.

Одночасно забезпечено проведення роботи стосовно своєчасного отримання та узагальнення інформації щодо щорічного декларування майна та доходів державних службовців як превентивного заходу запобігання і протидії корупції. Узагальнена та всебічно проаналізована Нацдержслужбою України інформація, яка надійшла від органів державної влади стосовно подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, свідчить про дотримання переважною більшістю органів державної влади вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

З урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 липня 2011 р. № 642-р. забезпечено обов’язкове підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції. Вже підвищили кваліфікацію з питань запобігання і протидії корупції 82625 осіб.

Нацдержслужба України приділила серйозну увагу питанням забезпечення реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Виконання плану заходів на період до 2014 р. щодо реалізації Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 р. № 480-р, дозволило у 2012 році збільшити кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які підвищили рівень професійної компетентності, удосконалити нормативно-правову базу, посилити спроможність навчальних закладів в організації підвищення кваліфікації на більш високому професійному рівні. Одночасно започатковано нові напрями підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які враховують пріоритети державної політики з питань взаємодії з громадськістю, доступу до публічної інформації, розвитку місцевого самоврядування, впровадження інформаційних технологій, забезпечення гендерної рівності тощо.

З метою кадрового забезпечення реалізації реформ, залучення на державну службу обдарованої молоді Нацдержслужбою створено дієву систему добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації», започаткованого згідно з Указом Президента України від 5 квітня 2012 р. №256/2012. За результатами успішного проведення у 2012 році комплексу організаційних заходів розпорядженням Президента України від 29 грудня 2012 р. №246/2012-рп до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» зараховано 60 осіб. Відповідно до наказу Нацдержслужби України від 14 січня 2013 р. №5 здійснюється реалізація Комплексної програми професійного розвитку осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву. Збільшення кількості кандидатів до Президентського кадрового резерву у 2013 році свідчить про ефективність проведеної Нацдержслужбою інформаційно-просвітницької кампанії та зростання інтересу серед молоді до цієї ініціативи Президента України.

Результати діяльності інституту державної служби, який сьогодні нараховує 274739 державних службовців, зумовлюють підстави сподіватись, що реформи, спрямовані на розвиток України, будуть ефективно реалізовані.

 

 

Матеріали Нацдержслужби України

РОЗПОЧАТО ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ З ДОБОРУ ДО ПРЕЗИДЕНТСЬКОГО КАДРОВОГО РЕЗЕРВУ «НОВА ЕЛІТА НАЦІЇ»

 

        31 травня розпочато наступний етап конкурсу з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» у 2013 році – проведення оцінювання учасників конкурсу.

        Оцінювання проводиться, відповідно до графіку, інтерв‘ю-центрами, створеними в усіх регіонах України на базі регіональних інститутів державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.

       Учасники оцінюються за результатами:

- тестування на предмет володіння загальними та спеціальними знаннями, необхідними вміннями та навичками;

- анкетування з визначення морально-психологічних і ділових якостей;

- тестування з іноземної мови;

- інтерв’ю з метою оцінювання тез публічного виступу.

       Списки осіб, які отримали найкращі результати і можуть бути рекомендовані для зарахування до Президентського кадрового резерву у межах квот за кожною пріоритетною сферою державного управління, до 5 липня будуть оприлюднені на офіційному веб-сайті Нацдержслужби України та веб-сайтах її територіальних органів.

      За результатами попереднього етапу конкурсу - прийому документів, який тривав з 25 березня до 1 травня, до участі у конкурсі допущено 1098 осіб, що на 75 осіб більше, ніж у 2012 році, в тому числі в Луганській області до конкурсу допущені 22 особи з яких: двоє голів райдержадміністрацій, троє заступників голів райдержадміністрацій, один перший заступник міського голови, двоє сільських голів, двоє представників комунальних підприємств, а також 12 керівників різних рівнів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

     В Луганській області оцінювання учасників конкурсу проведено 31 травня експертною комісією інтерв’ю-центра, створеного на базі Луганського центру післядипломної освіти відповідно до наказу Нацдержслужби України від 13.04.2012р. №69 «Про виконання Указу Президента України від 5 квітня 2012 року № 246/2012 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації».

     Подальша робота триває відповідно до робочого плану заходів з організаційного забезпечення формування Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації».

 

     ДОВІДКОВО.

      Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» започатковано відповідно до Указів Президента України від 1 лютого 2012 року № 45/2012 «Про Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 роки» та від 5 квітня 2012 року № 246/2012 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» з метою формування нової державницької управлінської еліти, здатної усвідомлювати національні інтереси і брати на себе відповідальність за їх реалізацію, готової не лише приймати вольові рішення, а й ефективно надавати управлінські послуги (www.nads.gov.ua).

     Добір кандидатів до Президентського кадрового резерву та внесення Президентові України відповідних пропозицій здійснюється Комісією з питань Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» на підставі рекомендацій Нацдержслужби України. Список осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву, затверджується Президентом України.

     Гранична чисельність Президентського кадрового резерву становить 500 осіб.

    Формування Президентського кадрового резерву здійснюється поетапно, шляхом зарахування протягом п'яти років до 100 осіб щороку.

    Строк перебування особи у Президентському кадровому резерві становить п'ять років, крім випадків дострокового припинення перебування особи у Президентському кадровому резерві. Особа може перебувати у Президентському кадровому резерві лише один строк.

     Конкурс з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву складається з таких етапів: оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийом документів від осіб, які бажають узяти участь у конкурсі, проведення оцінювання учасників конкурсу, добір кандидатів.

     Зарахування кандидата до Президентського кадрового резерву залежить від успішного проходження конкурсного відбору.

    Добір кандидатів до Президентського кадрового резерву здійснюється за сферами державного управління, що мають пріоритетне значення для досягнення цілей соціально-економічного розвитку: фінансово-економічною, соціально-гуманітарною, інвестицій та інновацій, паливно-енергетичного комплексу, сільського господарства, житлово-комунального господарства.

 

Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

||
Троїцька районна державна адміністрація
92100, Луганська область, смт. Троїцьке, пр. Перемоги, 60
Тел. (код 06456): 2-12-41. Факс: 2-15-51, 2-12-85
Веб-сайт: http://tr.loga.gov.ua
E-mail: trda@tr.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.tr.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Троїцька РДА