Сьогодні: субота, 21 вересня 2019  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Троїцька РДАРайонна рада
Інше

Звіт голови районної ради про свою діяльність за 2018 рік

Шановні депутати, запрошені!

Відповідно до п.17 ч.6 ст.55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», голова районної ради звітує перед радою про свою діяльність не менше одного разу на рік.

На початку звіту хочу подякувати депутатам, посадовим особам органів місцевого самоврядування району, голові райдержадміністрації, керівникам підприємств, організацій та установ, всім тим, хто приклав своїх зусиль для забезпечення злагодженої роботи районної ради, підвищуючи тим самим авторитет органів місцевого самоврядування.

Вважаю що, це своєрідне підведення підсумків колективної праці - кожного депутата, постійних комісій районної ради, президії, виконавчого апарату районної ради за відповідний період.

Робота районної ради проводилась відповідно до Конституції, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Регламенту, рішень та плану роботи районної ради, інших діючих нормативних актів, які визначають повноваження органів місцевого самоврядування.

При підтримці депутатського корпусу ми намагались робити все, аби співпраця з виконавчою гілкою влади була прозорою та максимально ефективною для територіальних громад району.

Протягом звітного періоду моя робота була спрямована на покращення соціального, економічного та культурного розвитку, а також створення рівних і комфортних умов роботи кожного депутата.

Відповідно до рішень Троїцької районної територіальної виборчої комісії,  склад депутатів Троїцької районної ради VII скликання змінювався неодноразово. На 31 грудня 2018 року склад районної ради становив 25 депутатів із 4 політичних партій, це - 20 чоловік та 5 жінок. З них: 11 депутатів від  Троїцької районної організації Народна Партія, 6 депутатів від Троїцької районної в Луганській області організації Партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність», 5 депутатів від Троїцької районної партійної організації політичної партії «НАШ КРАЙ», 3 депутати від Троїцької районної партійної організації Партії  Сергія Тігіпка «Сильна Україна».

Створена 1 депутатська фракцію «НАШ КРАЙ».

Якісний склад депутатів ради VII скликання залишився достатньо високим. З 25 депутатів - 20 мають повну вищу освіту, 5 депутатів мають базову вищу освіту, 9 депутатів цього скликання обрані до ради вдруге та більше разів, 16 депутатів обрано вперше.

Діяльність районної ради складається з пленарних засідань ради, засідань постійних комісій та Президії. Варто наголосити, що всі пленарні засідання районної ради проходили організовано та відкрито.

До складу президії районної ради VII скликання входять: голова районної ради, заступник голови районної ради,  голови постійних комісій районної ради. У звітному періоді відбулося 8 засідань Президії районної ради, на яких розглядались плани проведення сесій, затверджувався порядок денний.

Протягом звітного періоду, в діловій атмосфері  проводились засідання постійних комісій та сесій, де відповідно приймались важливі для життєдіяльності району рішення,  до кожного питання підходили виважено та з розумінням.

Як голова районної ради, я постійно скеровую роботу на вирішення найактуальніших проблем району, пошук ефективних форм формування бюджету та раціонального використання бюджетних коштів, фінансування i забезпечення належної діяльності закладів освіти, охорони здоров’я, культури, підвищення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад району.

Серед повноважень голови районної ради чільне місце займає робота щодо скликання, підготовки та проведення сесій районної ради. Варто наголосити, що всі пленарні засідання районної ради проходили організовано, відкрито.

Пропозиції щодо порядку денного сесійних засідань обговорювались та узгоджувались з постійними комісіями, президією районної ради. Сесійна діяльність районної ради спрямована на задоволення потреб та інтересів територіальних громад і мешканців Троїцького району.

За звітний період проведено 8 сесій районної ради, замість чотирьох запланованих. На них розглянуто 109 питань, з яких прийнято 107 рішень.

Розгляд питань відбувається на засіданнях постійних комісій, які діють згідно плану роботи районної ради, Положення про постійні комісії районної ради та інших нормативних актів. Опрацьовуються проекти рішень і програм, готуються відповідні висновки, рекомендації з усіх питань, які виносяться на розгляд сесії, здійснюється контроль за їх виконанням.

В районній раді сьомого скликання діє 5 постійних комісій з питань:

- бюджету і фінансів;

- соціальної політики і захисту інтересів територіальних громад, пенсіонерів, учасників війни та інвалідів;

- агропромислового розвитку, земельних відносин і використання природних ресурсів;

- економічного розвитку району, енергозбереження і житлово-комунального господарства;

- Регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та інформації.

Дозвольте декількома штрихами окреслити обсяг роботи постійних комісій, адже робота комісій тісно пов’язана з роботою сесій районної ради.

На засідання постійних комісій районної ради запрошуються відповідальні працівники райдержадміністрації, керівники районних підприємств, установ і організацій. Завдяки цьому депутати мають можливість отримати вичерпні роз’яснення безпосередньо від керівника районних служби, установ.

Постійна комісія районної ради з питань бюджету і фінансів, яку очолює депутат районної ради Ільницька В.І., за  звітний період  провела 5 засідань. На  засіданнях розглянуто 33 питання, що належать до компетенції комісії, 11 з яких внесено на розгляд сесій районної ради.

Важлива увага на засіданнях постійної комісії приділялась таким питанням: формуванню районного бюджету, внесенню змін до бюджету, затвердженню звітів про виконання районного бюджету.

Спільно з фінансовим управлінням райдержадміністрації та постійною комісією районної ради своєчасно та оперативно здійснювався перерозподіл бюджетних коштів районного бюджету з тим, щоб головні розпорядники коштів змогли використати всі наявні фінансові ресурси для забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ, забезпечували видатки по захищених статтях.

Постійна комісія районної ради з питань економічного розвитку району, енергозбереження та житлово-комунального господарства, яку очолює депутат районної ради Матвєєв А.П., на засіданнях комісії розглядала такі питання: про підсумки виконання програми економічного і соціального розвитку Троїцького району за 2017 рік та про програму економічного і соціального розвитку Троїцького району на 2018 рік; про програму енергоефективності Троїцького району на 2016-2018 роки; Про підсумки виконання програми розвитку та підтримки малого і середнього підприємництва в Троїцькому районі на 2016-2017 роки та затвердження програми розвитку та малого і середнього підприємництва в Троїцькому районі на 2018-2020 роки, інші питання. Адже саме вищезазначені програми впливають на рівень життя всіх і кожного  окремо жителів району.

Законодавством передбачено, що органи місцевого самоврядування мають право володіти, розпоряджатися та користуватися комунальним майном. Районною радою здійснювалося управління майном спільної власності територіальних громад сіл та селища Троїцького району.

            На початку 2018 року відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», були прийняті рішення щодо передачі із спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району у власність створених об’єднаних територіальних громад майна, а саме: дев’ятнадцятою сесією районної ради сьомого скликання прийнято рішення № 19/9 «Про  передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району у власність територіальної громади Нижньодуванської селищної ради Сватівського району Луганської області Новочервонівського дошкільного навчального закладу (дитячий садок) «Перлина» Троїцької районної ради Луганської області та його майна» та двадцять другою сесією районної ради сьомого скликання прийнято рішення № 22/6 «Про  передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району в комунальну власність Нижньодуванської територіальної громади бюджетної установ, закладів, майна»; двадцятою сесією районної ради сьомого скликання були прийняті рішення: № 20/9 «Про  передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району комунальний заклад «Троїцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги та його майна» та №20/11 «Про передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району у власність Троїцької територіальної громади бюджетних установ та їх майна». Даними рішеннями бюджетні заклади в сфері освіти, культури та охорони здоров’я, які знаходяться на території Троїцької селищної ради були передані у власність Троїцької територіальної громади, інтереси якої представляє Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області.

         Також було прийнято рішення №21/13 від 22  травня 2018 року  «Про передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району у комунальну власність Привільської територіальної громади бюджетних установ, закладів та їх майна», але в зв’язку з рішенням Привільської сільської ради передача бюджетних установ, закладів та їх майна не відбулася. Дана процедура була перенесена на 2019 рік.

Постійною комісією районної ради з питань агропромислового розвитку, земельних відносин та використання природних ресурсів (голова  Щербина В.І.) проведено 6 засідань, на яких розглянуто 25 питань, 23 винесено на розгляд сесії районної ради. Відповідно до Закону України «Про оцінку земель», Земельного та Податкового  кодексів  України до повноважень районної ради належить затвердження технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів. Тому постійною комісією попередньо розглядалася подана технічна документація та спрямовувалася на розгляд та затвердження сесії районної ради. За 2018 рік комісією розглянуто 14 технічних документацій.

Постійна комісія районної ради з питань Регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та інформації (голова Ляшенко А.М.), яка відповідно до наданих їй повноважень опікується розв’язанням чималого кола питань правового спрямування. Згідно рішення районної ради №11/7 від 23 грудня 2016 року до компетенції постійної комісії також належить здійснення контролю за дотриманням вимог ч.1 ст.59-1 «Конфлікт інтересів» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», надання консультацій та роз’яснень депутатам районної ради щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути правомірною вигодою та подарунками.

Так, у звітному періоді на 2 засіданнях постійної комісії розглянуто 5 питань, які стали підставою для прийняття відповідних рішень сесіями районної ради.

Постійною комісією районної ради з питань соціальної політики і захисту інтересів територіальних громад, пенсіонерів, учасників війни та інвалідів (голова комісії Пишний В.А.) проведено 6 засідань, на яких розглядались питання, які стосуються медичної сфери району, вирішення соціальних проблем населення, погодження кандидатур на посади завідуючих дитячими садками, про встановлення вартості харчування у навчальних закладах та розміру батьківської плати в дошкільних навчальних закладах на 2018 рік, тощо.

Чимало часу приділялося комісією питанням затвердження, виконання та підсумкам соціальних програм, які діють на території Троїцького району. Так, у звітному періоді комісією було опрацьовано та рекомендовано для затвердження на сесіях районної ради наступні соціальні програми, а саме: «Районна програмам інтеграції, соціальної адаптації та захисту внутрішньо переміщених осіб на 2018 рік», «Програма зайнятості населення Троїцького району на період до 2020 року». Протягом звітного періоду на сесіях районної ради було затверджено 4 програми

Слід відзначити, що постійні депутатські комісії цієї каденції досить активні. У багатьох випадках за власною ініціативою порушують актуальні для жителів району питання і приймають ефективні рішення.

Після завершення кожної сесії, засідань постійних комісій, Президії районної ради  проводиться аналіз, систематизація й узагальнення зауважень і пропозицій депутатів, висловлених на засіданнях.

У підвищенні ефективності діяльності районної ради значну роль відіграє виконавчий апарат районної ради.

Протягом року працівники апарату здійснювали організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради, забезпечували взаємодію з органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, надавали їм, при необхідності, консультативно-методичну допомогу. Слід зазначити злагоджену роботу виконавчого апарату ради та депутатського корпусу. Вони спільно працювали над підготовкою пленарних засідань та засідань постійних комісій, попередньо вивчали стан справ з обговорюваних проблем, відпрацьовували проекти рішень.

Надзвичайно важливою ланкою діяльності районної ради і виконавчого апарату є робота зі зверненнями громадян. Визначено дні  прийому головою районної ради, заступником голови. Фактично ж прийом громадян проводиться щоденно.

Звернення громадян певною мірою забезпечують постійний зв'язок між керівництвом районної ради та мешканцями району, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему громади.

У 2018 році до районної ради з різних питань надійшло 13 звернень громадян, з них 1 звернення – поштою, 12 – на особистих прийомах. Всі звернення розглянуті у визначений законодавством термін. Питання, що порушені у зверненнях громадян стосувалися: Аграрної політики і земельних відносин (10), соціального захисту (1), комунального господарства (1) та інші.

Районною радою, у звітному періоді, продовжувалося проведення спільних з райдержадміністрацією виїзних прийомів громадян на територіях селищної та сільських рад і «прямих телефонних ліній» згідно з затвердженими на початку року графіками, які оприлюднюються в районній газеті «Сельская новь». Тому населення (особливо громадяни похилого віку, малозабезпечені громадяни, які проживають у віддалених селах) безвиїзно має можливість на особистому прийомі та через «пряму лінію» вирішити нагальні питання.

Робота районної ради була спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення, обов’язкове отримання обгрунтованих відповідей. Районною радою й надалі будуть вживатися заходи, спрямовані на вдосконалення вже набутих, а також на запровадження нових форм і методів роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Регламенту Троїцької районної ради сьомого скликання гласність роботи ради забезпечується розміщенням її рішень та висвітленням матеріалів про діяльність районної ради на сторінках районної газети «Сельская новь», на сторінці «районна рада» офіційного веб-сайту Троїцької райдержадміністрації та у інший, визначений радою спосіб. Це дає змогу районній раді вести свою роботу відкрито та гласно, а саме: інформувати депутатів всіх рівнів району, громадськість про зміст і характер, форми та методи роботи районної ради. Протягом 2018 року на офіційному веб-сайті Троїцької райдержадміністрації, на сторінці «районна рада», було оприлюднено інформацію про діяльність Троїцької районної ради,: 107 рішень сесій Троїцької районної ради сьомого скликання та поіменне голосування депутатів на сесіях. Вся інформація оприлюднювалася в визначений законом термін.

За звітний період до районної ради від громадських організацій надійшло чотири запити на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які  своєчасно надано відповіді.

Важливим напрямком роботи районної ради є також правове забезпечення діяльності районної ради, організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативно-правових документів в діяльності районної ради; забезпечення правильного застосування законодавства, розробка проектів нормативно-правових актів районної ради, розпоряджень голови районної ради, їх експертиза на відповідність чинному законодавству; узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції районної ради.

Протягом п`яти робочих днів, прийняті на сесіях рішення, опрацьовувались, передавались на підпис та вчасно оприлюднювалися на веб -сайті районної ради.

За звітний період до районної ради надійшло 400 листів від органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, підприємств та організацій різних форм власності. Загальна кількість вихідної кореспонденції склала 284 листа.

Відповідно до діючого законодавства голова районної ради в межах своїх повноважень видає розпорядження. За звітний період видано 42 розпоряджень з питань основної діяльності районної ради та 19 - з кадрових питань.

При районній раді та райдержадміністрації працює районна конкурсна комісія з нагородження. У 2018 році проведено 16 засідань. Враховуючи рішення районної конкурсної комісії з нагородження, згідно спільних розпоряджень голови районної ради та райдержадміністрації відзнаками Троїцької районної ради та райдержадміністрації були нагороджені окремі громадяни та колективи за досягнення у виробничій, науковій, державній, правоохоронній, військовій, творчій, громадській та іншій сферах діяльності:

  • Почесною відзнакою «Троїцька слава» - «За заслуги перед громадою Троїцького району» - 6;
  • Почесною грамотою – 15;
  • Грамотою – 15;
  • Подякою – 78;

Діяльність районної ради, це в першу чергу активна робота кожного депутата з громадою та наші першочергові  завдання  формуються із тих проблемних питань, які існують  в нашій державі та нашій громаді.

Хочу наголосити, що багато депутатів районної ради активні у виборчих округах, зустрічаються з виборцями, обговорюють важливі для них проблеми і шукають спільні шляхи їх розв’язання, відвідують заходи, які проходять на території сільських рад.

Але, як не прикро, не всі виконують свої депутатські обов’язки належним чином. Так, є депутати, які за звітний період жодного разу не брали участі у засіданнях постійних комісій та сесій районної ради, що не дає можливості мешканцям територіальних громад району отримувати їх підтримку.

Як голова районної ради, я співпрацюю з жителями територіальних громад району, буваю в сільських амбулаторіях, ФАПах, школах, дитячих садках, клубах, бібліотеках, за можливості сприяю їм у розв’язанні гострих проблем сьогодення.

Згідно з вимогами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада вживає дієвих заходів для забезпечення самостійності у прийнятті своїх рішень і незалежності відносно селищної та сільських рад з урахуванням того, що вона представляє спільні інтереси т6риторіальних громад селища та сіл району. Разом з тим, ми намагаємося координувати та узгоджувати спільні дії.

         Незважаючи на те, що в системі рад не передбачено владної вертикалі, районна рада виступає в своєму роді координатором у спільній діяльності районної та місцевих рад. Виконавчим апаратом районної ради надається постійна методична допомога сільським радам по всіх напрямках роботи.

         Районною радою проводиться цілеспрямована та системна робота щодо підвищення професійного рівня посадових осіб місцевого самоврядування, які були б здатні професійно, відповідально та ефективно виконувати управлінські функції, впроваджувати новітні технології з урахуванням потреб соціально-економічного розвитку територіальних громад.

         Сільські та селищні голови – це справді центральні фігури на селі, які наділені непростими повноваженнями та високою відповідальністю. Виходячи з цього, прагнемо надавати їм різноманітну допомогу, щоб вони могли якомога повніше та ефективніше використовувати свої повноваження, діяти активно, послідовно, а головне – компетентно, з чітким розумінням прав і обов’язків.

Підсумовуючи викладене, слід  зазначити, що протягом звітного періоду районною радою була проведена колосальна робота, зокрема  з питань раціонального використання бюджетних коштів, забезпечення контролю за виконанням районних цільових програм, управління спільною власністю територіальних громад сіл, селища Троїцького району, здійснення конструктивної співпраці з органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади, це і є результатом спільної праці, відповідальної  і принципової громадянської позиції депутатського корпусу.

Життя не стоїть на місці. Тому, говорячи про зроблене та досягнуте в соціально-економічному розвитку, вирішуючи проблеми повсякденного життя, доводиться одночасно думати й про розв’язання нових проблем, про завдання завтрашнього дня.

         В зв’язку з цим окреслюються основні напрямки роботи районної ради на наступний звітний період, які полягають, насамперед, у збільшенні власних надходжень до районного бюджету, здійсненні заходів по забезпеченню контролю за ефективним використанням об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища району, продовженні координації дій районної ради, райдержадміністрації, сільських та селищного голів, секретарів рад та працівників органів місцевого самоврядування району в реалізації власних та делегованих повноважень.

         У місцевому самоврядуванні, на відміну від виконавчих органів влади, відсутнє підпорядкування по вертикалі. Натомість ми з вами підпорядковані Закону та волі виборців, а це, на моє переконання, - найвищий ступінь відповідальності.

         Прагнучи максимально забезпечити виконання завдань, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», найголовнішим своїм обов’язком вважав і вважаю домогтися згуртування депутатів навколо визначального – вирішення, в межах можливого, назрілих життєвих проблем мешканців Троїцького району.

         Нам усім потрібно пам’ятати, що довіра громади до органів влади можлива лише тоді, коли ця влада є відповідальною та ефективною. А авторитет її залежить від реального прагнення виражати та захищати інтереси людей. Влада здобуває повагу, якщо функціонує заради справедливої і зрозумілої мети, коли вона покращує життя громадян.

          У цьому звіті, звичайно, не можна всього охопити. Є питання, які потребують додаткового часу та осмислення в найближчому майбутньому. Я думаю, сьогодні йде мова не скільки про підбиття підсумків за певний період, як аналізується стан справ з метою накреслення перспектив на майбутнє, є намагання привернути увагу на проблеми, які існують у районі. Звичайно не все вдається в нашій роботі, для цього є як об’єктивні, так і суб’єктивні причини. Багато зроблено, але ще більше нам потрібно зробити, потрібно працювати так, щоб всі виборці відчули зміни на краще.

         Я, щиро вдячний за підтримку всім, хто допомагав розумінням і конструктивними порадами. Я, впевнений, що разом з Вами, при активній Вашій підтримці та участі в усіх заходах, ми зможемо та будемо робити значно більше, удосконалювати свою роботу, робити все, щоб виконати свої передвиборні програми. Від наших спільних зусиль значною мірою залежить, як буде розвиватись агропромисловий комплекс району, функціонуватимуть заклади соціальної сфери, як житимуть люди.

         Районна рада завжди відкрита для спілкування, дискусій, об’єктивних зауважень та ділових пропозицій. 

Сьогодні громада району, як і вся країна, стоїть на порозі суттєвих змін, реформ і завдання кожного з нас – працювати злагоджено, обдумано. І надалі свої зусилля ми будемо зосереджувати на таких основних напрямках роботи районної ради, як: виконання доходної частини районного бюджету; досягнення раціонального використання земель в районі та забезпечення повної сплати податків і зборів до місцевих бюджетів; реалізація заходів щодо забезпечення енергозбереження установами та організаціями, що фінансуються за рахунок місцевих бюджетів; забезпечення контролю за ефективним використанням об’єктів спільної власності громади району; забезпечення стабільного інвестиційного клімату в районі; ремонт доріг; проведення в районі реформи місцевого самоврядування – децентралізації.

За оперативність і злагодженість у роботі, хочу ще раз подякувати всім депутатам районної ради, керівництву райдержадміністрації, селищному та сільським головам. Ми продовжимо співпрацювати на засадах партнерства, відкритості та вироблення взаємоузгоджених позицій, адже всі ми неодноразово переконувались, що там, де працює єдина команда однодумців – вирішується багато справ без зайвої метушні та галасу.

Тільки об’єднавши зусилля, на основі взаємної довіри та відповідальності перед людьми, за підтримки територіальних громад та кожного окремого виборця району ми забезпечимо вирішення найважливіших питань життєдіяльності району.

   

Проводиться рейтингове голосування за кандидатів  у члени спостережної ради Комунального некомерційного підприємства «Троїцьке територіальне медичне об’єднання» відповідно до  Постанови КМУ «Про спостережну раду закладу охорони здоровя та внесення змін до типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоровя від 27.12.2017 № 1077

 

  1. Жерліцин Д.К. – заступник селищного голови, депутат районної ради

 

За                       Проти

 

  1. Мороз О.О. – заступник голови районної ради

 

За                       Проти

 

  1. Жульєва Г.М. – начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів

                                      пільг управління  соцзахисту населення райдержадміністрації

За                       Проти

 

  1. Татарнєва М.О. – головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення

                                   корупції апарату райдержадміністрації

За                       Проти

 

  1. Мороз Н.В. – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

 

За                       Проти

 

  1. Сліпець О.В. – перший заступник голови райдержадміністрації

 

За                       Проти

 

  1. Свердлов В.О. – депутат районної ради

 

За                       Проти

 

  1. Артющенко Т.М. – директор КУ «Бібліотека – інформаційний центр

                                     інтелектуального та творчого розвитку»

За                       Проти

 

  1. Кодацький О.Ф. – голова ГО Троїцької районної організації ТСО України

 

За                       Проти

 

  1.  Балаба О.В. – лікар-хірург КНП «Троїцьке ТМО»

 

За                       Проти

  1.  Калашник О.І. – економіст КНП «Троїцьке ТМО»

За                       Проти

 

 

Повідомлення про утворення спостережної ради

при Комунальному некомерційному підприємстві

«Троїцьке територіальне медичне об’єднання»

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року № 1077 «Про спостережну раду закладу охорони здоров’я та внесення змін до Типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я», Троїцька районна рада повідомляє про намір утворити спостережну раду при Комунальному некомерційному підприємстві « Троїцьке територіальне медичне об’єднання »

До складу спостережної ради увійдуть представники районної ради як засновника закладу, структурного підрозділу райдержадміністрації з питань соціального захисту населення, депутати районної ради, представники громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я.

Член спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:

— бездоганна ділова репутація;

— відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із закладом охорони здоров’я;

— наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;

— відсутність непогашеної судимості.

Депутати районної ради (за згодою), представники громадськості та громадських об’єднань, які відповідають передбаченим вимогам і мають намір бути членами спостережної ради, протягом 10-ти робочих днів з дати розміщення інформації на офіційному веб-сайті (до 30 червня 2019 року включно) повинні надіслати районній раді письмові пропозиції щодо включення до складу спостережної ради своїх представників.

Питання про утворення спостережної ради при Комунальному некомерційному підприємстві «Троїцького територіального медичного об’єднання» буде розглядатися на сесії районної ради.

 

29 квітня  2019 р. відбудеться  конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної  оцінки майна комунальної власності:

 

Назва об’єкта оцінки:

1. Нежитлове приміщення  –   площа 146,35 м2, за адресою: Луганська область,  Троїцький район, смт. Троїцьке, Виноградна,11

Платник робіт з оцінки:  Комунальне некомерційне підприємство «Троїцьке територіальне медичне об’єднання»

 

Найменування балансоутримувача об’єктів оцінки: Комунальне некомерційне підприємство «Троїцьке територіальне медичне об’єднання»  (код ЄДРПОУ 01983720)

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Подібні до об’єкта оцінки об’єкти — приміщення, частини будівель.

Замовник послуг з оцінки:  Комунальне некомерційне підприємство «Троїцьке територіальне медичне об’єднання», телефон (06456) 2-10-16, електронна адреса: bugaltmo@ukr.net

 

Конкурсна документація складається з:

  • конкурсної пропозиції, запечатаної в окремому конверті, в якій зазначено також строк виконання робіт (у календарних днях). Пропозиція щодо ціни надання послуг з оцінки подається з урахуванням усіх податків, які сплачує претендент згідно із законом, а також з рецензуванням;
  • документів щодо практичного досвіду виконання робіт з оцінки разом із заповненою інформацією щодо досвіду суб’єкта оціночної діяльності та (або) оцінювачів, які будуть залучені до виконання робіт з оцінки майна та підписання звіту про оцінку майна;
  • підтвердних документів.

На конверті слід зазначити: «На конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності», а також зазначити назву об’єкта оцінки, щодо якого буде проводитися конкурсний відбір суб’єкта оціночної діяльності, та найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця, який подає конкурсну документацію.

 До підтвердних документів, поданих на конкурс, належать:

 

  • заява про участь у конкурсі з відбору суб’єктів оціночної діяльності за встановленою формою;
  • письмова згода керівника суб’єкта оціночної діяльності, що має спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, і залучається претендентом (за потреби);
  • інформація про претендента;

 Інформація про претендента має містити:

  • наявність сертифіката суб’єкта оціночної діяльності та (або) відповідного документа, передбаченого статтею 6 Закону України «Про оцінку земель»;
  • інформацію про оцінювачів, що перебувають у трудових відносинах з претендентом, а також яких він залучає до надання послуг з оцінки та підписання звіту про оцінку майна: кваліфікація, стаж роботи, членство у саморегулівних організаціях оцінювачів, тощо.
  • пропозицію щодо ціни надання послуг з оцінки.

   

Усі документи та копії документів посвідчуються підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності та скріплюються печаткою (для юридичних осіб).

Конкурсна документація подається не пізніше ніж за 4 робочі дні до оголошеної дати проведення Конкурсу.

  

Конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки об’єктів оренди відбудеться 29 квітня 2019  року о 15-тій годині у приміщені КНП «Троїцьке територіальне медичне об’єднання», в приймальні головного лікаря  за адресою: Луганська область, Троїцький район, смт Троїцьке, вул. Виноградна,11, , (06456) 2-10-16.

Документи на  участь у  конкурсі будуть прийматися за вказаною адресою до 24 квітня 2019 року включно.

 

 

 

Інформація до відома споживачів про намір підвищення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення,

послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем) у 2019 році.

Діючі тарифи  на централізоване водопостачання та водовідведення  було встановлено НКРЕКП Постановою №296 від 06.03.2018 року та введено в дію з 01 квітня 2018 року

 

Централізоване водопостачання, грн/м3

Централізоване водовідведення, грн/м3

без ПДВ

12,71

24,81

з ПДВ

15,252

29,772

Діючі тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем) було встановлено НКРЕКП Постановою №297 від 06.03.2018 року та введено в дію з 01 квітня 2018 року

 

Централізоване постачання холодної води, грн/м3

Водовідведення, грн

без ПДВ

13,18

25,74

з ПДВ

15,816

30,888

У зв’язку зі збільшенням собівартості послуг, з причин не залежних від підприємства, РКП «Старобільськвода» повідомляє  щодо необхідності підвищення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем) на 2019 рік. 

Розрахунки тарифів було виконано відповідно до вимог Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою від 10.03.2016 року №302 та вимог Порядку формування тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), затвердженого постановою від 10.03.2016 року №303.

            Згідно планового розрахунку тариф, для всіх категорій споживачів  складає:

 

Централізоване водопостачання, грн/м3

Централізоване водовідведення, грн/м3

без ПДВ

15,41

34,81

з ПДВ

18,492

41,772

 

 

Централізоване постачання холодної води, грн/м3

Водовідведення, грн

без ПДВ

16,10

36,36

з ПДВ

19,32

43,632

 

Загальний розмір тарифу та його структура включає планові витрати на безперебійну діяльність підприємства, та не передбачає прибутку.

Зростання собівартості послуги на централізоване водопостачання та водовідведення, на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем) обумовлюється зростанням вартості електроенергії за 1кВт на 7,3% (в діючому тарифі вартість за 1кВт – 2,335грн. без ПДВ на існуючий час вартість за 1кВт – 2,52грн. без ПДВ ). Також згідно Закону України від 07.12.2017 року №2246-VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік» відповідно до ст. 7,8, з 01 січня 2018 року відбулося підвищення мінімальної заробітної до 3723,00 грн. Тарифами, які було встановлено для РКП «Старобільськвода», передбачено фонд оплати праці з мінімальною заробітною платою у розмірі 3200,00 грн., розмір мінімальної заробітної плати виріс на 16,3%. З 01 грудня 2018 року прожитковий мінімум, згідно законодавства, становитиме 1921,00 грн., що на 9% вище ніж у тарифі. У плановому тарифі на 2019 рік фонд оплати праці розраховано на розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 1921,00грн. Питома вага фонду оплати праці з єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в собівартості складає 72,7%.

Витрати на паливно-мастильні матеріали зросли на 19,3% (в діючому тарифі вартість бензину марки А-92 – 20,83грн. без ПДВ на даний час вартість А-92 складає – 24,83грн. без ПДВ; вартість дизельного палива в діючому тарифі – 19,75грн. без ПДВ на даний час вартість ДТ – 23,58 грн. без ПДВ). Також зросли ставки податку на спецводокористування на 29,5%. Систематично зростають ціни на допоміжні матеріали і послуги сторонніх організацій.

На підставі вищевикладеного з метою недопущення погіршення фінансового стану підприємства, РКП «Старобільськвода» змушене довести тарифи до економічно обґрунтованого рівня.

 Зауваження і пропозиції від зацікавлених осіб приймаються протягом 14 календарних днів з моменту опублікування статті за адресою:

            РКП «Старобільськвода»

вул. Повітрянофлотська, 52б

с. Чмирівка, Старобільський р-н

Луганська обл., 92740

або за електронною адресою: disp_starobelsk@ukr.net

 

Адміністрація РКП «Старобільськвода»

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ: ПІДСУМКИ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯ НА МАЙБУТНЄ

 

18 липня виповнюється два роки з часу утворення Указом Президента України №769/2011 Національного агентства України з питань державної служби - центрального органу виконавчої влади зi спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби, здійснює функціональне управління державною службою, бере участь у формуванні державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування.

Нацдержслужба України є продовжувачем кращих традицій діяльності Головного управління державної служби України (1994 – 2011 р.р.). Разом з тим, визначені концептуально нові завдання в контексті розпочатих Президентом України та Урядом України реформ, спрямовані на підвищення ефективності діяльності державних органів та гарантування професійності та відповідальності державної служби.

Прийняття нової редакції Закону України від 17 листопада 2011 р. №4050-IV «Про державну службу» заклало міцні підвалини для реформування інституту державної служби, його наближення до європейських та міжнародних стандартів.

З метою впровадження нового законодавства про державну службу та з урахуванням завдань, визначених у Національному плані дій (на 2012 та 2013 р.р.) щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 р.р. «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», Нацдержслужбою України розроблено систему підзаконних нормативно-правових актів, яка включає в себе 7 постанов Кабінету Міністрів України, 13 наказів Нацдержслужби України, зареєстрованих у встановленому порядку у Мін’юсті України. Ці нормативно-правові акти врегульовують такі важливі питання проходження державної служби, як надання державним службовцям службового житла, компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв’язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту; відшкодування витрат, пов’язаних з відкликанням державного службовця з відпустки; удосконалення порядку проведення службового розслідування; модернізація системи профпідготовки; удосконалення роботи служб персоналу тощо.

З метою реалізації єдиних підходів до правового регулювання державної служби і служби в органах місцевого самоврядування Нацдержслужбою України у співпраці з Мін’юстом, Мінрегіоном, Мінекономрозвитку, Мінфіном, іншими заінтересованими органами державної влади доопрацьовано проект Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», який 7 травня 2013 р. внесено на розгляд Уряду.

З урахуванням нових завдань, визначених Указом Президента України від 1 лютого 2012 р. №45 «Про Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 р.», забезпечено кардинальне оновлення змісту діяльності кадрових служб шляхом переорієнтації з ведення кадрового обліку на стратегічне управління людськими ресурсами, впровадження компетентнісного підходу, передбаченого новою редакцією Закону України «Про державну службу».

На основі щоквартального аналізу кадрової роботи органів виконавчої влади, щорічного інформаційного видання «Державна служба в цифрах», моніторингу дієвості формування кадрового резерву, його кількісного та якісного складу, проведення функціонального обстеження органів державної влади здійснюється підготовка всебічної та об’єктивної інформації щодо стану державної служби, про що Нацдержслужба України у встановленому порядку постійно інформує Кабінет Міністрів України.

Нацдержслужбою України розроблено Державну цільову програму розвитку державної служби на період до 2016 р., яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 р. №350. Ця програма спрямована на формування висококваліфікованого кадрового складу державної служби шляхом впровадження нових механізмів, стандартів і процедур управління людськими ресурсами. На сьогодні Нацдержслужбою України розроблено і затверджено наказом від 27 травня 2013 р. №95 план заходів щодо реалізації Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року.

Було приділено належну увагу такому важливому напряму роботи як впровадження нового законодавства з питань запобігання і протидії корупції, його дотримання в органах державної влади. На виконання пункту 2 Плану організації виконання Указу Президента України від 5 жовтня 2011 р. № 964 вжито невідкладних організаційних заходів щодо підготовки центральних і місцевих органів виконавчої влади до запровадження спеціальної перевірки, забезпечення належних умов для її своєчасного та об’єктивного проведення.

Аналіз спеціальних перевірок, проведених Нацдержслужбою України за дорученнями Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України, свідчить про зменшення кількості кандидатів на зайняття посад державних службовців, які надають недостовірну інформацію. Спеціальна перевірка стала одним із ефективних механізмів протидії корупції, що дає можливість приходу на державну службу чесних, професійних та досвідчених працівників.

Одночасно забезпечено проведення роботи стосовно своєчасного отримання та узагальнення інформації щодо щорічного декларування майна та доходів державних службовців як превентивного заходу запобігання і протидії корупції. Узагальнена та всебічно проаналізована Нацдержслужбою України інформація, яка надійшла від органів державної влади стосовно подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, свідчить про дотримання переважною більшістю органів державної влади вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

З урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 липня 2011 р. № 642-р. забезпечено обов’язкове підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції. Вже підвищили кваліфікацію з питань запобігання і протидії корупції 82625 осіб.

Нацдержслужба України приділила серйозну увагу питанням забезпечення реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Виконання плану заходів на період до 2014 р. щодо реалізації Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 р. № 480-р, дозволило у 2012 році збільшити кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які підвищили рівень професійної компетентності, удосконалити нормативно-правову базу, посилити спроможність навчальних закладів в організації підвищення кваліфікації на більш високому професійному рівні. Одночасно започатковано нові напрями підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які враховують пріоритети державної політики з питань взаємодії з громадськістю, доступу до публічної інформації, розвитку місцевого самоврядування, впровадження інформаційних технологій, забезпечення гендерної рівності тощо.

З метою кадрового забезпечення реалізації реформ, залучення на державну службу обдарованої молоді Нацдержслужбою створено дієву систему добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації», започаткованого згідно з Указом Президента України від 5 квітня 2012 р. №256/2012. За результатами успішного проведення у 2012 році комплексу організаційних заходів розпорядженням Президента України від 29 грудня 2012 р. №246/2012-рп до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» зараховано 60 осіб. Відповідно до наказу Нацдержслужби України від 14 січня 2013 р. №5 здійснюється реалізація Комплексної програми професійного розвитку осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву. Збільшення кількості кандидатів до Президентського кадрового резерву у 2013 році свідчить про ефективність проведеної Нацдержслужбою інформаційно-просвітницької кампанії та зростання інтересу серед молоді до цієї ініціативи Президента України.

Результати діяльності інституту державної служби, який сьогодні нараховує 274739 державних службовців, зумовлюють підстави сподіватись, що реформи, спрямовані на розвиток України, будуть ефективно реалізовані.

 

 

Матеріали Нацдержслужби України

РОЗПОЧАТО ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ З ДОБОРУ ДО ПРЕЗИДЕНТСЬКОГО КАДРОВОГО РЕЗЕРВУ «НОВА ЕЛІТА НАЦІЇ»

 

        31 травня розпочато наступний етап конкурсу з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» у 2013 році – проведення оцінювання учасників конкурсу.

        Оцінювання проводиться, відповідно до графіку, інтерв‘ю-центрами, створеними в усіх регіонах України на базі регіональних інститутів державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.

       Учасники оцінюються за результатами:

- тестування на предмет володіння загальними та спеціальними знаннями, необхідними вміннями та навичками;

- анкетування з визначення морально-психологічних і ділових якостей;

- тестування з іноземної мови;

- інтерв’ю з метою оцінювання тез публічного виступу.

       Списки осіб, які отримали найкращі результати і можуть бути рекомендовані для зарахування до Президентського кадрового резерву у межах квот за кожною пріоритетною сферою державного управління, до 5 липня будуть оприлюднені на офіційному веб-сайті Нацдержслужби України та веб-сайтах її територіальних органів.

      За результатами попереднього етапу конкурсу - прийому документів, який тривав з 25 березня до 1 травня, до участі у конкурсі допущено 1098 осіб, що на 75 осіб більше, ніж у 2012 році, в тому числі в Луганській області до конкурсу допущені 22 особи з яких: двоє голів райдержадміністрацій, троє заступників голів райдержадміністрацій, один перший заступник міського голови, двоє сільських голів, двоє представників комунальних підприємств, а також 12 керівників різних рівнів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

     В Луганській області оцінювання учасників конкурсу проведено 31 травня експертною комісією інтерв’ю-центра, створеного на базі Луганського центру післядипломної освіти відповідно до наказу Нацдержслужби України від 13.04.2012р. №69 «Про виконання Указу Президента України від 5 квітня 2012 року № 246/2012 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації».

     Подальша робота триває відповідно до робочого плану заходів з організаційного забезпечення формування Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації».

 

     ДОВІДКОВО.

      Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» започатковано відповідно до Указів Президента України від 1 лютого 2012 року № 45/2012 «Про Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 роки» та від 5 квітня 2012 року № 246/2012 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» з метою формування нової державницької управлінської еліти, здатної усвідомлювати національні інтереси і брати на себе відповідальність за їх реалізацію, готової не лише приймати вольові рішення, а й ефективно надавати управлінські послуги (www.nads.gov.ua).

     Добір кандидатів до Президентського кадрового резерву та внесення Президентові України відповідних пропозицій здійснюється Комісією з питань Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» на підставі рекомендацій Нацдержслужби України. Список осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву, затверджується Президентом України.

     Гранична чисельність Президентського кадрового резерву становить 500 осіб.

    Формування Президентського кадрового резерву здійснюється поетапно, шляхом зарахування протягом п'яти років до 100 осіб щороку.

    Строк перебування особи у Президентському кадровому резерві становить п'ять років, крім випадків дострокового припинення перебування особи у Президентському кадровому резерві. Особа може перебувати у Президентському кадровому резерві лише один строк.

     Конкурс з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву складається з таких етапів: оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийом документів від осіб, які бажають узяти участь у конкурсі, проведення оцінювання учасників конкурсу, добір кандидатів.

     Зарахування кандидата до Президентського кадрового резерву залежить від успішного проходження конкурсного відбору.

    Добір кандидатів до Президентського кадрового резерву здійснюється за сферами державного управління, що мають пріоритетне значення для досягнення цілей соціально-економічного розвитку: фінансово-економічною, соціально-гуманітарною, інвестицій та інновацій, паливно-енергетичного комплексу, сільського господарства, житлово-комунального господарства.

 

Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

||
Троїцька районна державна адміністрація
92100, Луганська область, смт. Троїцьке, пр. Перемоги, 60
Тел. (код 06456): 2-12-41. Факс: 2-15-51, 2-12-85
Веб-сайт: http://tr.loga.gov.ua
E-mail: trda@tr.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.tr.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Троїцька РДА