Сьогодні: середа, 29 березня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Троїцька РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Заходи за зверненнями громадян

Керівництвом райдержадміністрації та районної ради проведено виїзний прийом громадян у Лантратівській сільській раді

 

23 березня 2017 року перший заступник голови районної державної адміністрації Олег Сліпець, заступник голови районної ради Олександр Мороз  за участю начальника відділу культури РДА Зінаїди Гуртяк та заступника начальника комунального господарства «Троїцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Любов Щеглова провели прийом громадян з особистих питань у Лантратівській сільській раді.

Під час зустрічі з громадою та депутатами сільської ради обговорено  ряд важливих питань,а саме: відсутність офіційного сміттєзвалища, збільшення тарифів на холодну  воду, реконструкція приміщення місцевої бібліотеки.  

Олег Сліпець акцентував увагу присутніх на питаннях децентралізації.

За результатами виїзного прийому надані доручення відповідним структурним підрозділам райдержадміністрації для вирішення порушених питань.

 

 

Голова райдержадміністрації провів засідання комісії з питань розгляду звернень громадян

 

27 лютого 2017 року відбулося засідання комісії з питань розгляду звернень громадян Троїцької райдержадміністрації.

Секретар комісії Вікторія Демчишена інформувала про надходження звернень громадян до райдержадміністрації за період з 30 січня по 27 лютого 2017 року.

За результатами розгляду звернень були прийняті відповідні рішення та надані доручення виконавцям звернень.

 

Керівництвом райдержадміністрації та районної ради проведено виїзний прийом громадян у Вівчарівській сільській раді

 

23 лютого 2017 року перший заступник голови районної державної адміністрації Олег Сліпець, заступник голови районної ради Олександр Мороз  за участю заступника начальника управління-начальника відділу грошових виплат та компенсацій управління соціального захисту населення райдержадміністрації Наталії Черкасової та начальника управління АПР райдержадміністрації  Олександра Шкального провели прийом громадян з особистих питань у Вівчарівській сільській раді.

Під час прийому місцеві мешканці порушували ряд питань,а саме: земельні відносини, соціальні виплати, працевлаштування. На порушені питання були надані відповідні роз’яснення.  

Олег Сліпець акцентував увагу присутніх на питання децентралізації.

Цього ж дня перший заступник голови райдержадміністрації провів бесіду з сільським  головою Петром Бублій з питання забезпечення правопорядку на території ради.

 

Версія для друку

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району зі зверненнями громадян у  2016 році та заходи щодо покращення цієї роботи у 2017 році.

 

          На виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008  “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування здійснюються заходи щодо забезпечення конституційного права на звернення громадян.

          Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до Троїцької райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування району проведені наступні узагальнення.

 

1. Загальна кількість звернень громадян.

         За 2016 рік до районної державної адміністрації, районної ради, Троїцької селищної ради, сільських рад району надійшло 1264 звернень (за 2015 рік - 1279, що на 15 звернень або 1,2 % менше), з яких 695 звернень надійшло поштою (за 2015 рік - 768, що на 73 звернення або 9,5% менше), та 569 звернень отримано на особистому прийомі (за 2015 рік - 511, що на 58 звернень або 11,4% більше )

         За звітний період до райдержадміністрації, районної ради, органів місцевого самоврядування надійшло 11 повторних звернень (за 2015 рік - 9, що на 2 звернення або 15,4%  більше), отримано 49 колективних звернень (за 2015 рік - 33, на 16 звернень або 48,5% більше).

Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло 24 звернення  ( за 2015 рік - 22, що на 2 звернення або 9,1% більше); від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи - 43 (за 2015 рік - 16, що на 27 звернень або 168,8% більше); від ветеранів праці -28 звернень (за 2015 рік - 28); від „дітей війни” - 35 (за 2015 рік - 53, що на 18 звернень або 34% менше);  від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь надійшло 39 звернення (за 2015 рік - 23 звернення, що на 16 звернень або 67% більше); від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 6 (за 2015 рік  - 4, що на 2 звернення або 50% більше).

         За 2016 рік у зверненнях громадян було  порушено 1264 питань (за 2015 рік - 1279 питань, що на 15 питань або 1,2% менше).

  Значну частку з них складають питання:

аграрної політики і земельних відносин - 510 (за 2015 рік - 642, що на 132 питань або 20,6% менше ), це 40,4% від загальної кількості порушених питань ;

соціального захисту - 203 (за 2015 рік - 260, що на 57 питань або 22% менше), це 16,1% від загальної кількості порушених питань.

Серед органів місцевого самоврядування району збільшилася кількість звернень до Привільської сільської ради (на 35 звернень), Вівчарівської сільської ради ( на 33 звернення ) та Яменської сільської ради (на 26 звернень). Найбільша кількість звернень по району із розрахунку на 100 мешканців надійшло до Вівчарівської сільської ради- 19.

    У той же час суттєво зменшилась кількість звернень до Троїцької селищної ради (на 133 звернення ).

 

2. Надходження та робота зі зверненнями громадян в Троїцькій райдержадміністрації.      

За 2016 рік до Троїцької районної державної адміністрації надійшло 104  звернення громадян (за 2015 рік - 94, що на 10 звернень  або 10,6% більше). З них 58  звернень надійшло поштою (за 2015 рік – 57), на особистих прийомах - 46 (за 2015 рік - 37).

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 14 колективних звернень ( на рівні минулого року ) з питань постачання елекроенергії по вул. Шкільна   с. Вівчарове, щодо мір по забезпечення філії "Троїцький райавтодор" роботою на автодорогах Троїцького р-н, ремонту каналізації, відкриття підготовчої групи  у 2016-2017 навчальному році у ДНЗ ясла-садку "Теремок", незадоволення організацією роботи Троїцької філії "Ощадбанку України", збору молока, розміщення вимушених  переселенців, ремонту даху багатоквартирного будинку, закриття Розсипнянської ООШ I-II ст., нападу стаї вовків на домашню худобу.

За 2016 рік до райдержадміністрації від найменш соціально захищених категорій громадян надійшло 14 звернень (за 2015 р. - 5), що складає 13,5% від загальної кількості звернень, в тому числі від:

           інвалідів І, ІІ, ІІІ груп - 6 звернень (за 2015р. - 3);

           членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь  - 4 звернення (за 2015 р. -0);

          ветеранів праці - 3 звернення (за 2015 р. - 0);

         «дітей війни» - 1 звернення ( за 2015 р. – 3).

 Основні питання, з якими звертались громадяни вищевказаних категорій, це: надання субсидії, аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, надання житлової площі.

У зверненнях до райдержадміністрації за 2016 рік громадянами було порушено 104 питання (за 2015 р. - 94). Значну частку з них складають питання:

          соціального захисту - 17 (за 2015 р. - 14), що складає  16,3% від загальної кількості питань;

         аграрної політики і земельних відносин - 17 (за 2015 р. - 10), що складає 16,3% від загальної кількості питань;

         комунального господарства – 14 (за 2015р. - 5 ), що складає 13,5 % від загальної кількості питань.

За результатами розгляду звернень громадян 5 вирішено позитивно (за 2015 рік - 9), на 89 надано роз’яснення (за 2015рік - 72), відмовлено у задоволенні 2 звернення (за 2015 рік - 2), 8 - відправлено за належністю (за 2015 рік - 11).

   За 2016 рік від органів влади вищого рівня (облдержадміністрації) до райдержадміністрації надійшло 16 звернень (за 2015 р. - 13, від ОДА-9).

        

         Основні питання, порушені в цих зверненнях громадян : надання матеріальної допомоги на лікування, ремонту автодороги,  транспортне сполучення, надання житлової площі ,охорона здоров’я , аграрної політики та земельних відносин,  діяльність медичних установ та закладів.

         За 2016 рік до Урядової „гарячої лінії” від мешканців району надійшло 258 звернень громадян (за 2015 р. - 420). Основні питання, з якими зверталися громадяни: призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, затримка у виплатах соціальних допомог, земельні питання, надання гуманітарної допомоги та прискорення соціальних виплат вимушеним переселенцям.

Найбільша кількість звернень до райдержадміністрації та через Урядову «гарячу лінію» надійшла від мешканців:

Лантратівської сільської ради - 97;

Троїцької селищної ради - 48;

За звітний період через «гарячу лінію» Луганської облдержадміністрації надійшло 9 звернень ( за 2015 р. – 8) з питань надання субсидії на житлово-комунальні послуги, підвищення тарифів на водопостачання, земельні питання.

3. Про виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008.

Основні положення Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходяться на постійному контролі в райдержадміністрації.

         Щомісячно, кожний другий понеділок місяця  проводяться прямі телефонні лінії з головою райдержадміністрації. За 2016 рік проведено 12 прямих телефонних ліній, на які надійшло 16 дзвінків. За результатами розгляду звернень надавались доручення виконавцям. Всі звернення розглянуто своєчасно.

         Проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації, на яких розглянуто 9 питань і прийнято відповідні рішення.

         За 2016 рік головою та заступниками голови райдержадміністрації проведено 39 особистих прийомів, на яких надійшло 46 звернень, та 72 виїзних прийоми, на яких надійшло 71 звернень.

         Безпосередньо головою райдержадміністрації проведено 31 особистих прийомів, на яких надійшло 37 звернень, та 20 виїзних прийомів, на яких надійшло 34 звернень.

         Проведено перевірки щодо виконання вимог законодавства про звернення громадян в архівному секторі райдержадміністрації, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, селищній раді, Яменській сільській раді, Новознам’янській сільській раді, Розпасіївській сільській раді, Арапівській сільській раді, управлінні соціального захисту райдержадміністрації та відділі культури райдержадміністрації. За результатами складено відповідні довідки.

         26 січня та 22 серпня 2016 року на засіданнях колегії райдержадміністрації розглянуто стан роботи зі зверненнями громадян, за підсумками розгляду прийняті розпорядження  голови райдержадміністрації від 26.01.2016 року  № 20 та від 28.08. 2016 року № 231.

Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації постійно висвітлюється на сторінках районної газети „Сельская новь” та на веб-сторінці.

Враховуючи вищевикладене рекомендуємо проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у 2016 році та вжити заходів спрямованих щодо її поліпшення.

 

 

 

Відбулась пряма телефонна лінія з першим заступником, в.о.  голови райдержадміністрації

 

13 лютого 2017 року перший заступник, в.о. голови районної державної адміністрації Олег Володимирович Сліпець провів пряму телефонну лінію.      

Звернувся мешканець Новознам’янської сільської ради з питанням щодо ухилення батька його внука від сплати аліментів.

За результатами розгляду звернення надано доручення для вирішення цього питання відділу Державної виконавчої служби Троїцького районного управління юстиції.

 

 

Виїзний прийом громадян керівництвом районної держадміністрації в Арапівській сільській раді

 

Відповідно до затвердженого графіку голова районної державної адміністрації Олександр Іванов 12 січня 2017 року провів  виїзний прийом громадян в Арапівській сільській раді. Спільно з очільником району прийом громадян проводили начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ірина Гомольська та її заступник Сергій Погорєлов.

Громадян турбували питання щодо ремонту шляхів сполучення, реєстрації місцевого ФАПа, роботи Троїцького участку Новопсковського МУЄГХ, поломок на лінії «Укртелекому», добровільного об’єднання територіальних громад.

Також під час прийому громадян було порушено ряд питань, що стосувалися соціального захисту і пенсійного забезпечення.  

На всі порушені питання мешканці громади отримали вичерпні відповіді та рекомендації. Питання, що потребують детальнішого вивчення, голова райдержадміністрації взяв під особистий контроль та дав доручення відповідним службам щодо їх вирішення по суті.

 

 

 

Додаток до розпорядження

голови райдержадміністрації

27 грудня 2016 року № 378

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації на 2017 рік

 

Прізвище, імя, по батькові, посада особи, яка проводить особистий прийом

Дні прийому в райдержадміністрації

Дні виїзного прийому

1

2

3

Іванов

Олександр Миколайович,

голова районної державної адміністрації

Понеділок

з 9-00 до 17-00

(перший, третій – за участю заступників голови райдержадміністрації)

другий, четвертий четвер

 

Сліпець

Олег Володимирович,

перший заступник голови

райдержадміністрації

 

вівторок

з 9-00 до17-00

 

друга, четверта середа

 

Папуша

Валерій Володимирович,

заступник голови

райдержадміністрації

 

середа

з 9-00 до17-00

 

другий, четвертий вівторок

 

Авксентенко

Тетяна Миколаївна,

керівник апарату

райдержадміністрації

четвер

з 9-00 до17-00

 

 

 

Керівник апарату                                                                Т.М.Авксентенко

  •  

    Затверджую

    Голова райдержадміністрації

    ______________ О.М. Іванов

    „ 27 ” грудня 2016 року

     

Г р а ф і к

проведення виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації та районної ради

 

Сільські (селищна) ради, в яких ведеться прийом.

2017 рік.

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Арапівська с.р.

12

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

Багачанська с.р.

26

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

Воєводська с.р.

 

09

 

 

 

 

 

 

 

 

09

 

Вівчарівська с.р.

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

Демино-Олександрівська с.р.

 

 

09

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Лантратівська с.р.

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

28

Новоолександрівська с.р.

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

Новочервоненська с.р.

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

Новознам,янська с.р.

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

Покровська с.р.

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

Привільська с.р.

 

 

 

 

 

08

 

 

 

 

 

 

Розпасіївська с.р.

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

Розсипненська с.р.

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

Тарасівська с.р.

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

Тимонівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

Тополівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

Яменська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

Троїцька селищна рада

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

  •  

    Затверджую

    Голова райдержадміністрації

    ______________ О.М. Іванов

    „ 27 ” грудня 2016 року

     

Г р а ф і к

проведення виїзних прийомів першим заступником голови райдержадміністрації Сліпцем О.В.

Сільські (селищна) ради, в яких ведеться прийом.

2017 рік.

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Арапівська с.р.

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

Багачанська с.р.

 

 

09

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Воєводська с.р.

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

27

Вівчарівська с.р.

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

Демино-Олександрівська с.р.

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

Лантратівська с.р.

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

Новоолександрівська с.р.

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

Новочервоненська с.р.

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

Новознам,янська с.р.

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

Покровська с.р.

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

Привільська с.р.

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

Розпасіївська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

09

 

 

 

 

Розсипненська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

Тарасівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

Тимонівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

Тополівська с.р.

11

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

Яменська с.р.

25

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

Троїцька селищна рада.

 

08

 

 

 

 

 

 

 

 

08

 

 

Затверджую

Голова райдержадміністрації

______________ О.М. Іванов

„27” грудня 2016 року

 

Г р а ф і к

проведення виїзних прийомів заступником голови райдержадміністрації Папушею В.В.

 

Сільські (селищна) ради, в яких ведеться прийом.

2017 рік.

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Арапівська с.р.

24

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

Багачанська с.р.

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Воєводська с.р.

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

Вівчарівська с.р.

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Демино-Олександрівська с.р.

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

26

Лантратівська с.р.

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

Новоолександрівська с.р.

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

Новочервоненська с.р.

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

Новознам,янська с.р.

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

Покровська с.р.

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

Привільська с.р.

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

Розпасіївська с.р.

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

Розсипненська с.р.

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

Тарасівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

08

 

 

 

 

Тимонівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

Тополівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

Яменська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

Троїцька селищна рада.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

  • Затверджую

    Голова райдержадміністрації

    __________________ О.М. Іванов

    „27” грудня 2016 р.

     

Г р а ф і к

проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації у 2017 році.

 

 

Дата проведення засідання комісії.

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

30

27

27

24

29

26

31

28

25

30

27

25

Примітка: засідання комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації відбувається щомісячно, в останній понеділок місяця.

 

Затверджую

Голова райдержадміністрації

________________ О.М. Іванов

„27” грудня 2016 року

 

Г р а ф і к

проведення перевірок стану роботи зі зверненнями громадян

у відділах, структурних підрозділах райдержадміністрації,

підприємствах, організаціях, селищній та сільських радах.

Назва підприємства

2017 рік

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівчарівська сільська рада

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Територіальне медичне об’єднання

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

Багачанська сільська рада

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ культури райдержадміністрації

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

Демино-Олександрівська сільська рада

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

Архівний сектор райдержадміністрації

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

Селищна рада

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Центр первинної медико-санітарної допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

Відділ освіти райдержадміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

Воєводська сільська рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

  •  

    Затверджую

    Голова райдержадміністрації

    ______________ О.М. Іванов

    „27” грудня 2016 року

     

Г р а ф і к

проведення Днів контролю зі здійсненням виїзних перевірок стану виконання доручень,

наданих місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян.

 

Сільські (селищна) ради, в яких ведеться прийом.

2017 рік.

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Арапівська с.р.

12

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

Багачанська с.р.

26

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

Воєводська с.р.

 

09

 

 

 

 

 

 

 

 

09

 

Вівчарівська с.р.

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

Демино-Олександрівська с.р.

 

 

09

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Лантратівська с.р.

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

28

Новоолександрівська с.р.

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

Новочервоненська с.р.

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

Новознам,янська с.р.

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

Покровська с.р.

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

Привільська с.р.

 

 

 

 

 

08

 

 

 

 

 

 

Розпасіївська с.р.

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

Розсипненська с.р.

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

Тарасівська с.р.

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

Тимонівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

Тополівська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

Яменська с.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

Троїцька селищна рада.

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

Керівництвом району проведено виїзний прийом громадян у Новознам’янській сільській раді

 

25 липня 2016 року голова районної держадміністрації Олександр Іванов та заступник голови районної ради Олександр Мороз провели виїзний прийом громадян у Новознам’янській сільській раді.

У цей же день проведена нарада за участю голови та депутатів сільської ради, заступника керівника ПОСП «АФ Новознам’янське». Розглянуті питання щодо підвозу дітей до школи, виділення субвенції на ремонт автодороги, агропромислові питання, постачання малозабезпеченому населенню дров на опалювальний сезон. Особливу увагу приділено питанню - про добровільне об’єднання територіальних громад.

Підводячи підсумки обговорення ситуації на нараді Олександр Іванов наголосив: „Завдання органів влади - не тільки почути про проблеми мешканців, а й ефективно вирішувати їх”.

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району зі зверненнями громадян у І півріччі 2016 року.

 

На виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування здійснюються заходи щодо забезпечення конституційного права на звернення громадян.

Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до Троїцької райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування району проведені наступні узагальнення.

 

  1. Загальна кількість звернень громадян.

За І півріччя 2016 року до районної державної адміністрації,районної ради, Троїцької селищної ради, сільських рад надійшло 605 звернень громадян, що на 50 більше проти аналогічного періоду 2015 року(555-звернень). Серед звернень: 311 письмових, 294- надійшли під час особистих прийомів. Кількість колективних звернень громадян – 32. Загальна кількість порушених питань 605 (за І пів .2015 р. 555питань), що на 50 питань більше.

За спектром і характером основні питання, з якими звертались громадяни, характеризуються таким чином:

на першому місці питання аграрної політики і земельних відносин ,які складають 30,1% від загальної кількості або 182 питаннь, їх кількість збільшилась на 41 (І пів. 2015 р. - 141 (25,4%);

питання соціального захисту займають друге місце і складають 17,7 % або 107 питання, їх кількість зменшилась на 66 (І пів. 2015р. - 173 (31,2 %);

на третьому місці питання комунального господарства, які складають 6,1% або 37 питань. Їх кількість збільшилась на 16 (І пів. 2015 р. - 21(3,8 %).

Актуальними залишаються й такі питання:

- транспорту та зв’язку 21 (3,5 %) - (2015– 19 (3,4%));

- житлової політики 18 (2,9 %) – ( 2015 – 17( 3,1%));

- охорони здоров’я 13(2,1 %) - (2015 -10 (1,8 %)).

З 605 звернень, що надійшли за звітній період, 81,9% вирішено позитивно, на 16,2 % звернень надано кваліфіковані роз’яснення, 0,3% дано відмову та 1,5% – переадресовано за належністю.

Серед авторів звернень, що надійшли, 33– від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій або 5,5%; 28 - дітей війни або 4,6%; від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 24 або 3,9%; 21-від ветеранів праці або 3,5%;від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи 17 або 2,8%.(Додаток №1)

Серед органів місцевого самоврядування району збільшилося надходження звернень до Привільської сільської ради - 35(за 2015 рік - 10 звернень).

У той же час кількість звернень зменшилося до Багачанської сільської ради (-11%). (Додаток №2)

 

  1. Надходження та робота зі зверненнями громадян в Троїцькій райдержадміністрації.

У звітному періоді загальна кількість звернень, що надійшли безпосередньо до райдержадміністрації - 44 (за 2015 рік - 53, що на 9 звернень або 16% менше). З них 24 звернення надійшло поштою (за 2015 рік - 34, на 10 звернень або 41% меньше), на особистих прийомах - 20 (за 2015 рік - 19, на 1 звернення або 5% більше).

За 6 місяців 2016 р. від органів влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 7 звернень (4 - у 2015р.) через обласну державну адміністрацію.

Питання, які були порушені в зверненнях громадян до органів влади вищого рівня: щодо пільгового проїзду на автобусі та ремонту доріг; освітлення вулиць; охорони здоров’я; земельного конфлікту.

Повторних звернень за звітний період до райдержадміністрації не надходило.

Надійшло 8 колективних звернень (за 2015 р. - 7) з питань щодо постачання електроенергії по вул. Шкільна с. Вівчарове; заборгованості по заробітній платі в філіалі Троїцький «Райавтодор»; ремонту каналізації; прийняття необхідних мір по забезпеченню філії "Троїцький райавтодор" роботою на автодорогах Троїцького району; відкриття підготовчої групи у 2016-2017 навчальному році у ДНЗ "Теремок"; збору молока; незадоволення організацією роботи Троїцької філії "Ощадбанку України".

У зверненнях до райдержадміністрації за 6 місяців 2016 року громадянами було порушено 44 питань (за 2015 р. - 53). Значну частку з них складають питання:

соціального захисту - 11(за 2015 р. - 20), що складає 25% від загальної кількості питань;

комунального господарства – 10( за 2015 р. – 6), що складає 22,7 % від загальної кількості питань;

аграрної політики і земельних відносин – 6 (за 2015 р. - 8), що складає 13,6% від загальної кількості питань.

За 6 місяців 2016 року до Урядової „ гарячої лінії ” від мешканців району надійшло 139 звернень громадян (за 2015 р. - 127). Основні питання, з якими зверталися громадяни: призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, надання гуманітарної допомоги переселенцям, комунального господарства, розірвання договору оренди землі.

Найбільша кількість звернень до райдержадміністрації та через Урядову «гарячу лінію» надійшла від мешканців: Лантратівської сільської ради – 61; Троїцької селищної ради – 21. (Додаток №3)

  1. Про виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008.

Основні положення Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходяться на постійному контролі в райдержадміністрації.

Щомісячно, кожний другий понеділок місяця проводяться прямі телефонні лінії з головою райдержадміністрації. За звітний період проведено 6 прямих телефонних ліній, на які надійшло 8 дзвінків. За результатами розгляду звернень надавались доручення виконавцям. Всі звернення розглянуто своєчасно.

Проведено 4 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації.

За 6 місяців 2015 року головою та заступниками голови райдержадміністрації проведено 17 особистих прийомів, на яких надійшло 20 звернень, та 36 виїзних прийомів, на яких надійшло 37 звернень.

Безпосередньо головою райдержадміністрації проведено 11 особистих прийомів, на яких надійшло 12 звернень, та 12 виїзних прийомів, на яких надійшло 9 звернень.

За звітний період проведено 5 днів контролю.

Проведено перевірки щодо виконання вимог законодавства про звернення громадян в Троїцькій селищній раді, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, архівному відділі райдержадміністрації та Троїцькому ТМО. За результатами складено відповідні довідки, порушень не виявлено.

Питання про підсумки роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району зі зверненнями громадян у 2015 році розглядалося на колегії райдержадміністрації 26 січня 2016 року та було прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації за №20.

Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації висвітлюється на сторінках районної газети „Сельская Новь” та на веб-сторінці райдержадміністрації.

Забезпечений першочерговий розгляд звернень ветеранів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, бойових дій, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня». Всі звернення зазначеної категорії, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються особисто головою райдержадміністрації.

Таким чином, в районній державній адміністрації склалася система роботи зі зверненнями громадян, яка спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому громадян відповідно до чинного законодавства.

Питання роботи із заявами та скаргами громадян знаходяться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 Узагальнення та пропозиції.

За 6 місяців 2016 року у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року спостерігається збільшення загальної кількості звернень громадян за рахунок збільшення кількості звернень, що надійшли поштою.

Необхідно звернути увагу Багачанського сільського голови на значне зменшення кількості звернень громадян та Привільського на збільшення кількості звернень. Рекомендувати проаналізувати та визначити причини, що породжують такий стан справ та прийняти заходи щодо усунення виявлених причин та задоволення обґрунтованих вимог та потреб громадян.

Заступникам голови райдержадміністрації, керівникам управлінь, відділів, служб та структурних підрозділів райдержадміністрації, селищному та сільським головам необхідно тримати на постійному контролі забезпення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього.

 

Голова райдержадміністрації провів засідання комісії з питань розгляду звернень громадян

 

30 травня 2016 року відбулося засідання комісії з питань розгляду звернень громадян Троїцької райдержадміністрації.

Секретар комісії Вікторія Демчишена інформувала про надходження звернень громадян до райдержадміністрації за період з 25 квітня по 30 травня 2016 року.

За результатами розгляду звернень були прийняті відповідні рішення та надані доручення виконавцям звернень.

Голова райдержадміністрації провів засідання комісії з питань розгляду звернень громадян

 

25 квітня 2016 року відбулося засідання комісії з питань розгляду звернень громадян Троїцької райдержадміністрації.

Секретар комісії Вікторія Демчишена інформувала про надходження звернень громадян до райдержадміністрації за період з 29 лютого по 25 квітня 2016 року.

За результатами розгляду звернень були прийняті відповідні рішення та надані доручення виконавцям звернень.

 

 

Виїзний прийом громадян керівництвом районної держадміністрації  в Троїцькій селищній раді

Забезпечуючи виконання завдань та доручень Президента України щодо вирішення питань громадян, що звернулися до органів виконавчої влади,  14 квітня 2016 року відбувся виїзний прийом громадян керівництвом районної держадміністрації та районної ради в Троїцькій  селищній  раді. Провели прийом перший заступник голови  райдержадміністрації Олег Сліпець та голова районної ради Сергій Терещенко.

На особистий прийом звернулася одна  жителька селища Троїцьке з питання щодо  житлово-комунального господарства. Питання, порушене громадянкою було уважно розглянуто та надано відповідні доручення щодо його вирішення.

Після особистого прийому Олег Сліпець та Сергій Терещенко провели нараду за участю активу громади селищної  ради. Були розглянуті питання щодо благоустрою території.

 

 

Виїзний прийом громадян керівництвом районної держадміністрації в Яменській сільській раді

 

24 березня 2016 року перший заступник голови райдержадміністрації Олег Сліпець та заступник голови районної ради Олександр Мороз провели особистий виїзний прийом громадян у Яменській сільській раді за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіального медичного об’єднання.

До керівництва району звернувся директор клубу з питання підводу води в клуб, купівлі портативного комп’ютера та щодо сміттєзвалища біля клуба. Також звернувся громадянин села Коченове щодо виділення 2 га землі для ведення особистого сільського господарства. За підсумками зустрічі дано доручення щодо вжиття заходів для вирішення піднятих питань.

Після особистого прийому Олег Сліпець та Олександр Мороз провели нараду за участю активу громади сільської ради.

Підсумовуючи результати зустрічі, Олег Сліпець зазначив, що актив територіальної громади має згуртовувати місцеве населення для вирішення найактуальніших проблем, допомагати та приймати активну участь в житті громади, бути лідерами та втілювати в життя нові ідеї щодо розвитку території пліч о пліч з органами місцевої влади.

 

 

 

Голова райдержадміністрації Олександр Іванов провів виїзний прийом громадян в Тарасівській сільській раді

 

Забезпечуючи виконання завдань та доручень Президента України щодо вирішення питань громадян, що звернулися до органів виконавчої влади, 11 лютого 2016 року голова районної держадміністрації Олександр Іванов та голова районної ради Сергій Терещенко провели виїзний прийом громадян в Тарасівській сільській раді.

Під час проведення особистого прийому звернулося 4 громадянина, які порушили питання щодо розрахунку за земельні паї, підвозу дітей до школи, ремонту дороги, незаконної вирубки дерев у посадках, якості медичного обслуговування в смт Троїцьке.

Після особистого прийому Олександр Іванов та Сергій Терещенко провели нараду за участю активу громади сільської ради, на якій були присутні сільський голова, керівники агроформувань, директор Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Були розглянуті питання щодо устаткування комп’ютерного класу в школі, заміни старих вікон на пластикові, заміни старої меблі на нову, оновлення спортивного інвентарю.

Деякі питання були вирішені на місці. Ті питання, які не можливо було вирішити одразу, голова взяв під особистий контроль та надав доручення щодо їх виконання.

 

 

 

 

 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району зі зверненнями громадян у 2015 році

та заходи щодо покращення цієї роботи у 2016 році

 

На виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування здійснюються заходи щодо забезпечення конституційного права на звернення громадян.

Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до Троїцької райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування району проведені наступні узагальнення.

 

1. Загальна кількість звернень громадян.

За 2015 рік до районної державної адміністрації, районної ради, Троїцької селищної ради, сільських рад району надійшло 1279 звернень (за 2014 рік - 1337, що на 58 звернень або 4,3 % менше), з яких 768 звернень надійшло поштою (за 2014 рік - 612, що на 156 звернення або 25,5% більше), та 511 звернень отримано на особистому прийомі (за 2014 рік - 725, що на 214 звернень або 29,5% менше ).

За звітний період до райдержадміністрації, районної ради, органів місцевого самоврядування надійшло 9 повторних звернень (за 2014 рік - 14, що на 5 звернень або 35,7% менше), отримано 27 колективних звернень (за 2014 рік - 49, на 22 звернень або 44,9% менше).

Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло 26 звернень ( за 2014 рік - 31, що на 5 звернень або 16,1% менше); від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи - 12 (за 2014 рік - 27, що на 15 звернень або 55,6% менше); від ветеранів праці -19 звернень (за 2014 рік - 61, що на 42 звернення або 68,9 % менше); від „дітей війни” - 43 (за 2014 рік - 68, що на 25 звернень або 36,8% менше); від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь надійшло 39 звернення (за 2014 рік - 51 звернення, що на 12 звернень або 23,5% менше); від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 2 (за 2014 рік - 11, що на 9 звернень або 81,8% менше).

За 2015 рік у зверненнях громадян було порушено 1279 питань (за 2014 рік - 1339 питань, що на 60 питань або 4,5% менше).

Значну частку з них складають питання:

  • аграрної політики і земельних відносин - 642 (за 2014 рік - 517, що на 125 питань або 25% більше ), це 50,2 % від загальної кількості порушених питань ;

  • соціального захисту - 249 (за 2014 рік - 291, що на 42 питань або 14,4% менше), це 19,5% від загальної кількості порушених питань;

Серед органів місцевого самоврядування району збільшилося надходження звернень до Троїцької селищної ради (на 158 звернень) та Вівчарівської сільської ради ( на 16 звернень ).

У той же час суттєво зменшилася кількість звернень до Привільської селищної ради (на 87 звернень ).

 

2. Надходження та робота зі зверненнями громадян в Троїцькій райдержадміністрації.

За 2015 рік до Троїцької районної державної адміністрації надійшло 94 звернення громадян (за 2014 рік - 96, що на 2 звернення або 2,1% менше). З них 57 звернень надійшло поштою (за 2014 рік - 34, на 23 звернення або 68% більше), на особистих прийомах - 37 (за 2014 рік - 62, на 25 звернень або 40,3% менше).

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 14 колективних звернень (за 2014 рік - 6, що на 8 звернень або 57,1% більше) з питань закриття Бабичівської ЗОШ, щодо видачі сертифікатів, відміни часткової мобілізації військовозобов’язаних, урегулювання ціни на молоко та погашення заборгованості, охорони водного об’єкта, земельних питань.

За 2015 рік до райдержадміністрації від найменш соціально захищених категорій громадян надійшло 5 звернень (за 2014 р. - 15), що складає 15,7% від загальної кількості звернень, в тому числі від:

- інвалідів І, ІІ, ІІІ груп - 3 звернень (за 2014р - 6);

- учасників бойових дій - 1 звернення (за 2014 р. -1);

- „дітей війни” - 1 звернення (за 2014 р - 3);

Основні питання, з якими звертались громадяни вищевказаних категорій, це: надання матеріальної допомоги, отримання квартири, перерахування заробітної плати, тарифи на субсидію, земельні питання, газифікація будинку.

 

У зверненнях до райдержадміністрації громадянами було порушено 94 питання (за 2014 р. - 96). Значну частку з них складають питання:

- соціального захисту - 14 (за 2014 р. - 37), що складає 14,9% від загальної кількості питань;

- аграрної політики і земельних відносин - 10 (за 2014 р. - 22), що складає 10,6% від загальної кількості питань;

- екології та природних ресурсів - 6 (за 2014р. - 0 ), що складає 6,4 % від загальної кількості питань.

 

За результатами розгляду звернень громадян 9 вирішено позитивно (за 2014 рік - 23), на 72 надано роз’яснення (за 2014 рік - 65), відмовлено у задоволенні 2 звернення (за 2014 рік - 1), 11 - відправлено за належністю (за 2014 рік - 7).

 

За 2015 рік від органів влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 13 звернень (за 2014 р. - 8), з них:

- від Адміністрації Президента України - 4 (за 2014 р. - 1);

- від обласної державної адміністрації - 9 (за 2014 р. - 4).

Основні питання, порушені в зверненнях громадян до органів влади вищого рівня: надання допомоги в лікуванні дитини, щодо сінокосу, аварійний стан доріг, транспортне сполучення, закриття Бабичівської ЗОШ, пошук житла , очищення узбіччя, земельний конфлікт, виправлення помилки у свідоцтві про народження, закриття почтового відділення.

За 2015 рік до Урядової „гарячої лінії” від мешканців району надійшло 420 звернення громадян (за 2014 р. - 93). Основні питання, з якими зверталися громадяни: призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, затримка у виплатах соціальних допомог, земельні питання, надання гуманіторної допомоги та прискорення соціальних виплат вимушеним переселенцям, виплата орендної плати ТОВ „ Агропромислова компанії”.

Найбільша кількість звернень до райдержадміністрації та через Урядову «гарячу лінію» надійшла від мешканців:

  • Лантратівської сільської ради - 307;

  • Троїцької селищної ради - 39;

 

3. Про виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008.

Основні положення Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходяться на постійному контролі в райдержадміністрації.

Щомісячно, кожний другий понеділок місяця проводяться прямі телефонні лінії з головою райдержадміністрації. За 2015 рік проведено 12 прямих телефонних ліній, на які надійшло 15 дзвінків. За результатами розгляду звернень надавались доручення виконавцям. Всі звернення розглянуто своєчасно.

Проведено 4 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації, на яких розглянуто 4 питань і прийнято відповідні рішення.

За 2015 рік головою та заступниками голови райдержадміністрації проведено 32 особистих прийомів, на яких надійшло 37 звернень та 45 виїзних прийомів, на яких надійшло 67 звернень.

Безпосередньо головою райдержадміністрації проведено 20 особистих прийомів, на яких надійшло 26 звернення, та 22 виїзних прийомів, на яких надійшло 43 звернення.

У райдержадміністрації забезпечено проведення дня контролю, в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо звернень громадян. За звітний період проведено 12 днів контролю.

Проведено перевірки щодо виконання вимог законодавства про звернення громадян у Воєводській сільській раді та Розпасіївській сільській раді, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації та центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, КЗ „Троїцький центр первинної медико-санітарної допомоги”, управлінні соціального захисту райдержадміністрації та відділі культури райдержадміністрації. За результатами складено відповідні довідки, порушень не виявлено.

24 лютого та 28 липня 2015 року на засіданнях колегії райдержадміністрації розглянуто стан роботи зі зверненнями громадян, за підсумками розгляду прийняті розпорядження голови райдержадміністрації від 24.02.2015 року № 33 та від 28 липня 2015 року №156.

Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації висвітлюється на сторінках районної газети „Сельская Новь” та веб - сторінці райдержадміністрації.

 

4. Узагальнення та пропозиції.

За 2015 рік загальна кількість звернень по району зменшилась, але збільшилась кількість звернень до Троїцької селищної ради та Вівчарівської сільської ради.

Найбільша кількість письмових звернень та звернень через Урядову «гарячу лінію» надійшла від мешканців смт Троїцьке та Лантратівської сільської ради.

Заступникам голови райдержадміністрації, керівникам управлінь, відділів, служб та структурних підрозділів райдержадміністрації, сільським та селищним головам необхідно приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни пільгових категорій, ветерани війни та праці, громадян найменш соціально захищених категорій та шукати шляхи їх позитивного вирішення.

Селищній та Вівчарівській сільській раді необхідно вжити додаткові заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, зокрема зменшення кількості звернень громадян до органів влади вищого рівня.

Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом в діяльності райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування.

 

 

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2
Троїцька районна державна адміністрація
92100, Луганська область, смт. Троїцьке, пр. Перемоги, 60
Тел. (код 06456): 2-12-41. Факс: 2-15-51, 2-12-85
Веб-сайт: http://tr.loga.gov.ua
E-mail: trda@tr.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.tr.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Троїцька РДА